Шановні колеги, 24.04.2025 року відбулося засідання новообраного складу Правління відділення НПУ в Закарпатській області.

На засіданні було винесено питання та прийнято рішення щодо:

1.  Визначення функціональних напрямків діяльності Правління, як представницького органу нотаріальної спільноти Закарпатської області та призначення з кола членів Правління осіб, відповідальних за ведення наступних напрямків роботи:

-організація документообігу та обліку первинної документації; 

-методична робота відділення, роз’яснення, розгляд звернень нотаріусів;  

-ведення та наповнення  сайту відділення та сторінки відділення у соціальній мережі Facebook 

-організація заходів та семінарів для підвищення професійного рівня;

-вирішення питань професійної етики;

-контроль за станом заборгованості зі сплати членських внесків;

-участь у благодійних заходах, підтримка ЗСУ.

2.  Організація зустрічей з органами місцевого самоврядування,  відділом реєстрації місця проживання, комунальним підприємством Архітектурно-планувальне бюро, БТІ, з питань налагодження співпраці та сприяння отриманню затребуваної нотаріусом інформації, необхідної для вчинення нотаріальних дій.

3.  Стан поточної заборгованості зі сплати членських внесків -надати термін для погашення до 28.05.2025р, включно.

4.  Планування та організація проведення семінару для нотаріусів Закарпатської області- колеги, просимо вказати лекторів, яких запросити на семінар.

5.  Створення сайту відділення, визначення його функціоналу, кошторис.

6.  Питання придбання авто для ЗСУ, нормативне вивчення процедури придбання.

7.  Розгляд звернень нотаріусів.

Залишити відповідь